مبانی نظری وپیشینه پژوهش تأثیر قدرت نظارتی سرپرست بر واکنش تیم حسابرسی نسب ب بررسی عملکرد(فصل دوم)

مطالب دیگر:
مروری بر پیشرفت در بهره برداری از منابع انرژی باد در محیط شهریاشنایی با طلا سازی والنگو سازی پاورپوینت اصول و مفاهیم کلی در الگوریتم ژنتیکدانلود پاورپوینت استفاده ازالگوريتم مورچگان براي بهينه‌سازي؛ Ant Colony Optimizationترجمه مقاله: Who should be given priority in a queue? پاورپوینت لاتین ژنتیک میکروب ها (Bacterial genetics)پاورپوینت سیستم های هزینه یابیپاورپوینت بررسی تلفن - کامپیوتر جیبی i-mateپاورپوینت ویندوز 2003 سرورپاورپوینت مدیریت کار و زمان و خلاقیتپاورپوینت جهانی شدن و نقش آن در شاخص های توسعه انسانیپاورپوینت صفر تا صد الگوریتم ژنتیکپاورپوینت نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در جهانی شدنپاورپوینت مفاهیم برنامه ریزیپاورپوینت آشنایی با پدر علوم مختلف و اقدامات آنهامقاله آثار تربیتی قرآن و گفتن ذکر بر زندگی انسانپاورپوینت نقش استراتژی در کسب و کارهای بیت المللیپاورپوینت جهانی سازی و تاثیر آن بر حقوق زنانپاورپوینت مفهوم و وظایف فائوپاورپوینت صفر تا صد سبکهای مدیریتی
دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش تأثیر قدرت نظارتی سرپرست بر واکنش تیم حسابرسی نسبت به بررسی عملکرد (فصل دوم),مبانی نظری وپیشینه پژوهش تأثیر قدرت نظارتی سرپرست بر واکنش تیم حسابرسی نسبت به بررسی عملکرد (فصل دوم)|32016920|qhs
در این پست قصد معرفی فایل مبانی نظری وپیشینه پژوهش تأثیر قدرت نظارتی سرپرست بر واکنش تیم حسابرسی نسب ب بررسی عملکرد(فصل دوم) را داریم با ما همراه باشید.

دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش تأثیر قدرت نظارتی سرپرست بر واکنش تیم حسابرسی نسبت به بررسی عملکرد (فصل دوم) در 52 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

مقدمه
فصل اول به بیان کلیات پژوهش اختصاص داشت. بدین صورت که پس از بیان موضوع پژوهش که «بررسی تأثیر قدرت نظارتی سرپرست بر واکنش تیم حسابرسی نسبت به بررسی عملکرد آنها » است، مسأله پژوهش، اهمیت و اهداف پژوهش، فرضیه‌های پژوهش و برخی از واژه‌های کلیدی تشریح شد.
در این فصل ابتدا، مبانی نظری پژوهش بیان می شود. و در ادامه پژوهش های انجام شده در زمینه تأثیر قدرت نظارتی سرپرست بر واکنش تیم حسابرسی نسبت به بررسی عملکرد آنها ذکر می شود.

مبانی نظری
مدیران، سرمایه گذاران، اعتبار دهندگان و نهادهای قانون گذار برای تصمیم گیری آگاهانه درباره ی تخصیص بهینه منابع به اطلاعات معتبر و قابل اتکاء نیاز دارند. وجود اطلاعات معتبر، مربوط و قابل فهم یکی از پیش نیازهای توسعه اقتصادی هر کشور است و می تواند در پیشرفت اقتصادی هر کشور و کمک به دولت در جهت سیاست گذاری و برنامه ریزی های کلان اقتصادی نقش موثری ایفا کند. حسابرسان با تهیه گزارش-های بی طرفانه درباره ی قابلیت اعتماد اطلاعات حسابداری در این فرآیند نقش مهمی را ایفا می کنند. رشد فزاینده و پیچیدگی های جامعه، نیاز به حسابرسی را به عنوان بخشی از فرآیند گزارشگری گسترش می دهد. نقش حسابرسی در اقتصاد هر کشور را می توان به شرح زیر خلاصه کرد(خواجوی، نوشادی،1378):
1- ایجاد اطمینان نسبت به سرمایه گذاری و کمک به توسعه اقتصادی
2- ایجاد اطمینان نسبت به اطلاعات و گزارش های مالی
3- تعیین درجه اعتبار اطلاعات و قابلیت اتکاء آن ها به عنوان مبنایی جهت تصمیم گیری های کلان اقتصادی
4- مشخص شدن نقاط ضعف مدیریتی و کنترلی در شرکت ها و ارائه راه کار جهت برطرف نمودن آن ها.

تاریخچه حسابرسی
پیدایش حسابرسی به لحاظ زمانی با ظهور حسابداری همراه بوده است. در واقع از زمانی که پیشرفت و تحول در تمدن بشر این ضرورت را به وجود آورد که مسئولیت اداره اموال یک شخص به فرد دیگری تفویض شود، اعمال نوعی نظارت بر پایبندی و وفاداری نسبت به تعهدات قراردادی نیز ضرورت یافته است. با نوعی نگرش تاریخی و جهانی نسبت به بازار خدمات حسابرسی، می ‌توان پیشینه ارائه خدمات حسابرسی را به 300 تا 500 سال قبل از میلاد مسیح در شهر آتن در یونان باستان ردیابی کرد. در آن زمان، درآمدها و هزینه‌ های هر یک از کلان شهرهای یونان از سوی هیأتی مرکب از حسابداران معتبر، ارزیابی و تأیید می‌ شد (امیراصلانی، 1384).
واتز1 و زیمرمن2 (1986) به شواهد تاریخی اشاره می کنند که قدمت آن به قرن سیزدهم میلادی بازمی گردد و اعتقاد دارند که خدمات حسابرسی بر اساس دلایل دیگری به غیر از الزام قانونی صورت پذیرفته است. به عقیده آن ها دلیل استفاده از خدمات حسابرسی نیاز به نظارت یک گروه بر گروه دیگر است. این عقیده با تئوری قراردادها که در چارچوب آن، سازمان مجموعه ای از قراردادها است و حسابرسی به عنوان یک مکانیزم کنترلی که رعایت مفاد قراردادها را تضمین می کند، انطباق دارد.
در آمریکا تا سال 1933 یعنی زمان تصویب قانون اوراق بهادار، هیچ گونه الزام قانونی برای انجام خدمات حسابرسی مستقل وجود نداشت. این قانون، شرکت های سهامی عام را ملزم نمود که اطلاعات مورد نیاز حسابرسان اعم از کمی یا کیفی را منطبق با دامنه حسابرسی فراهم نمایند. همچنین حسابرسان را ملزم نمود که نسبت به مطلوبیت صورت های مالی ارائه شده توسط مدیریت، اظهارنظر نمایند (اسکوزن3، 1976).
در ایران، قانون تجارت مصوبه 13 اردیبهشت ماه 1311 نخستین قانونی که به حسابرس اشاره کرده است. اما اشاره قانون مذکور به بازرسان شرکت هاست که در مواد 62، 63 و 64 مورد بحث قرار گرفته و مفتش یا کمیسر نامیده شده است. به موجب ماده 62 این قانون، مفتشین مذکور ممکن است از میان افرادی غیر از شرکاء نیز انتخاب شوند و موظف اند در مورد اوضاع عمومی شرکت و همچنین در مورد صورت هایی که مدیران ارائه می کنند گزارشی به مجمع عمومی سال آینده بدهند. همین ماده مقرر می دارد تصمیماتی که بدون این گزارش راجع به تصدیق صورت های مالی اخذ می شود معتبر نخواهد بود (خواجوی، نوشادی، 1378).

قسمتی از پیشینه تحقیق
آلبرچت1 (1981) و همکاران او به منظور بررسی چگونگی رفتار سرپرستان با حسابرسان 25 موسسه حسابرسی از پرسشنامه پستی استفاده کردند. نتایج 296 پرسشنامه نشان داد که حسابرسان از نحوه نظارت و سرپرستی، نحوه ارزیابی عملکرد و فرصتهای مشارکت ناراضی هستند. عوامل نارضایتی حسابرسان به طور خاص شامل چگونگی نظارت سرپرستان، نحوه ارزیابی عملکرد در فرصت های مشارکت بود

فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:
1- مقدمه
2-2- مبانی نظری
2-2-1- تاریخچه حسابرسی
2-2-2-تقاضا برای خدمات حسابرسی
2-2-3-تئوری حسابرسی
2-2-4-مفروضات بنیادی حسابرسی
2-3- تعریف قدرت
2-3-1-گستردگی قدرت
2-3-2- مبانی قدرت
2-3-3- کاربردهای قدرت
2-4- سرپرست
2-4-1-قدرت سرپرست
2-5- بررسی عملکرد
2-5-1- بررسی عملکرد از طریق چهار مرحله متمایز زیر انجام می پذیرد
2-5-2-توصیه های کاربردی برای مدیران منابع انسانی به منظور بررسی عملکرد اثربخش کارکنان
2-6- تیم حسابرسی
2-7) پیشینه تحقیق
2-7-1) تحقیقات داخلی
2-7-2) تحقیقات خارجی
فهرست منابع

پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.